خانه | خبر | اخبارایران

«شوک پزشکان از رشد ناگهانی سرطان در تهران»

شنبه, 1390-03-21 13:29
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

يک مقام شهرداری تهران از افزايش بيماری‌های سرطانی «عجيب و غريب» در پايتخت ايران خبر داده است.

به گزارش تارنمای خبرآنلاين، صدرالدين علی‌پور، مديرعامل مراکز معاينه فنی خودروهای تهران که به شهرداری وابسته است، گفته: «به دليل افزايش آلاينده‌های هوا، متأسفانه آمار بيمارهای سرطانی عجيب و غريب به صورت وحشتناکی رشد يافته است؛ به طوری که پزشکان در اين عرصه دچار شوک شده‌اند.»
 

هوای تهران در سال گذشته چندین بار در وضعیت هشدار قرار گرفت.

 

علی‌پور به آمار سرطان در تهران و انواع شيوع يافته اين بيماری اشاره‌ای نکرده است.

وی افزود: «سال‌ها زحمت کشيديم برای محيط زيست اما، به يک‌باره با تغيير قانون معاينه فنی در صدد از بين بردن اقدامات ما هستند.»

علی‌پور با انتقاد از افزايش سن عدم معاينه خودروهای صفر کيلومتر به پنج سال گفت: «تعجب من از افرادی است که خود در اين محيط زندگی می کنند اما قانون افزايش سن معاينه فنی را تصويب می کنند.»

سرطان سومين علت مرگ در ايران است، روزانه حدود ۱۰۵ نفر به دليل سرطان در ايران جان خود را از دست می‌دهند

به گفته وی در سال گذشته چهار هزار نفر بر اثر آلودگی هوا و چهار هزار نفر بر اثر نقص فنی خودرو جان خود را از دست داده‌اند.

سال گذشته نيز محمدحسين شهرياری، رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس از مرگ نزديک به چهار هزار نفر از ساکنان تهران به علت آلودگی هوا خبر داده بود.

اما وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ايران می‌گويد به «مرگ افراد بر اثر آلودگی هوا» اعتقادی ندارد.

سرطان سومين علت مرگ در ايران است. روزانه حدود ۱۰۵ نفر به دليل سرطان در ايران جان خود را از دست می‌دهند.

 

تارنمای خبرآنلاین در این‌باره نوشته است: «اعلام افزایش نرخ رشد سرطان در تهران برای اولین بار از سوی منابع رسمی در حالی اعلام می شود که پیش از این بسیاری از پزشکان و کارشناسان نسبت به عواقب استفاده از پارازیت بر روی شبکه‌های ماهواره‌ای و سرطان‌زا بودن آن‌ها هشدار داده بودند. به نظر می‌رسد افزایش آلاینده‌های هوا در کنار این عوامل خطر ابتلا به سرطان را در میان شهروندان تهرانی افزایش داده است.»

ارسال پارازیت بر روی امواج شبکه‌های تلویزیونی یکی از روش‌هایی است که حکومت ایران برای جلوگیری از دسترسی مردم به شبکه‌های خبری خارج از ایران انجام می‌دهد.

 

Share this
Share/Save/Bookmark

چنین است واقعیت، پیامدهای پارازیتهای نیرومند ضد ماهواره ای یا درست تر بگویم ضدانسانی! تهران آلوده است، نه تنها تهران بلکه بیشتر شهرها، شهرهای بزرگ و هرجای دیگری که این پارازیتها پخش میشوند. افزون برآن، آلودگی هوا از دود خودروها و انواع آلاینده ها. پلیس هم برای پول گرفتن تنها به چند خلاف حساس است، کمربند ایمنی و سرعت و ... ، که به اینها هم باید رسیدگی بشود، ولی به خودروهای آلوده کننده هوا هم باید حساس تر باشند. ولی مگر از هر هزارتا خودرو چندتایش بااستانداردها هماهنگند؟ چقدر میشود جریمه کرد و چندتا ماشین را خواباند؟ کو صنایع و اقتصاد سالم؟ کو مدیریت سالم؟ آن چه مهم نیست محیط زیست، جان آدم و آبروی انسانها است. تنها چیزی که مهم است نظام و ولایت فقیه است، حتا برای حفظ نظام بگفته آقایان میتوان دروغ گفت، غیبت کرد، و ... . که می بینیم دروغ و نیرنگ و ناراستی و هرجنایت و خیانت دیگر بیداد میکند. هرکار دیگر، ازجمله کشتار و سرکوب مردم، شکنجه و تجاوز به ناموس مردم، از زن و مرد و بزرگ و کوچک. حتا فدا کردن اسلام هم برای حفظ نظام و ولایت فقیه آزاد بلکه واجب است. بگفته اقای خمینی حفظ حکومت اوجب واجبات است. هرکاری بکنید تا حکومت حفظ شود. ...
این هنوز از نتایج سحر است و هنوز یک از هزار آثار این حکومت روشن نشده .دیگر چه میتوان گفت؟ نیشاپور - بهرام

آلاینندۀ اصلی که بنزین احمدینژادی میباشد. چیزی نزدیک 50 درصد بنزن! دیگه معاینۀ فنی خودرو یعنی چندتا آیه؟
امواج عزیز مایکرو ویو هم برای مقابله با تهاجم نرم غرب علیه خلیفۀ اسلام، بکار میره که جای خود داشته وداره! تهرانیها مثل مرغ در یک اجاق مایکروویو دارن میپزن و خودشون خبرندارن! به به! فقط معلوم نیس نایب برحق امام چه سُسی میخواد برا روش درست کنه؟

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما