خانه | خبر | اخبارایران

انتقاد آیت‌الله خامنه‌ای از برخورد برخی روزنامه‌ها با سخنانش

یکشنبه, 1390-02-04 19:07
نسخه قابل چاپنسخه قابل چاپ

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران امروز، یکشنبه در دیدار با وزیر کشور و جمعی از فرماندهان و مسؤولان نیروی انتظامی از نحوه انعکاس سخنان روز گذشته خود در برخی روزنامه‌ها انتقاد کرد. 

 

به گزارش وب‌سایت دفتر آیت‌الله خامنه‌ای، وی گفت برخوردی که برخی روزنامه‌ها با سخنانش کردند، به‌جای «القای آرامش در کشور»، «دوگانگی و دعوا» را القا می‌کرد. 

 

دفتر رهبر جمهوری اسلامی ایران نیز روز گذشته در اطلاعیه‌ای نحوه انتشار سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در خبرگزاری جمهوری‌اسلامی ایران (ایرنا) در رابطه با جریانات اخیر مربوط به وزیر اطلاعات را «ناقص و غیرمسئولانه» دانست و از خبرگزاری‌ها درخواست کرد به «هیچ عنوان» از این خبر استفاده نکنند. 

 

آیت‌الله خامنه‌ای روز گذشته گفته بود که «رسانه‌های بیگانه» درمورد قضایای اخیر وزارت اطلاعات که از دیدگاه وی «آنچنان اهمیتی هم ندارد» جنجال راه انداخته‌اند و «می‌گویند در جمهوری اسلامی ایران شکاف و حاکمیت دوگانه بوجود آمده و رئیس جمهور، حرف رهبری را گوش نکرده است.» 

 

وی همچنین با اشاره به جریانات مربوط به کناره‌گیری و ابقای وزیر اطلاعات گفته بود: «در قضیه اخیر احساس شد از مصلحت بزرگی غفلت شده است.»

 

خبرگزاری ایرنا در خبر اولیه خود که مورد اعتراض دفتر آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت، این بخش از سخنان وی را انعکاس نداده بود. 

 

رهبر جمهوری اسلامی ایران، در سخنان امروز خود با تاکید بر اینکه نباید مطلبی نوشته شود که «القای تنش و درگیری در جامعه» باشد، از مسئولان خواست اختلاف نظر‌هایشان را به جامعه نکشانند. 

 

وی افزود: «نباید از گفته‌ها و یا نوشته‌های ما برداشت اختلاف شود و اگر هم اختلاف نظری است نباید جلوی مردم اخم کرد و بهانه به دست رسانه‌های بیگانه داد.» 

 

از سوی دیگر خبرگزاری ایرنا امروز در بیانیه‌ای که با عنوان «تجدید میثاق مدیران و کارکنان ایرنا با رهبر معظم انقلاب» منتشر کرد، از «مخدوش» جلوه دادن «ارادت» کارکنان ایرنا به آیت‌الله خامنه‌ای اظهار تاسف کرد. 

 

در این بیانیه بر «تجدید میثاق» کارکنان ایرنا با رهبر جمهوری اسلامی ایران تاکید شده و آمده است: «طی روزهای اخیر مجموعه‌ای از رویداد‌ها به گونه‌ای رقم خورد که چهره خدوم بخشی از خدمتگزاران این مرز و بوم که در سنگر رسانه رسمی نظام به اطلاع رسانی و مقابله با جریان سازی‌های رسانه‌ای مشغولند، متاسفانه مخدوش جلوه داده شد به گونه‌ای که در ارادت آن‌ها به مقام عظمای ولایت تشکیک شود.» 

 

ایرنا روز گذشته نیز به خاطر انتشار خبر اولیه سخنان آیت‌الله خامنه‌ای پیش از انتشار رسمی این خبر از سوی دفتر وی عذرخواهی کرد. 

 

خبرگزاری ایرنا با اعلام اینکه در شش ماه اخیر همین رویه را در انعکاس سخنان آیت‌الله خامنه‌ای داشته، گفت که از این پس اخبار مربوط به رهبر جمهوری اسلامی را پس از انتشار از سوی دفتر وی روی خروجی خود قرار خواهد داد. 

 

ایرنا روز گذشته به خاطر انتشار خبر اولیه سخنان آیت‌الله خامنه‌ای پیش از انتشار رسمی این خبر از سوی دفتر وی عذرخواهی کرد 

 

روز شنبه، دقایقی پس از تذکر به ایرنا، خبر اولیه سخنان آیت‌الله خامنه‌ای که با تیتر «رئیس جمهور و دولت شبانه‌روز در حال خدمت هستند» منتشر شده بود حذف شد و تیتر خبر اصلاحی به ««قوای سه‌گانه بویژه دولت حقاً و انصافاً در حال خدمت و تلاش هستند» تغییر داده شد. 

 

علی‌اکبر جوانفکر، از نزدیکان و حامیان اسفندیار رحیم مشایی مدیریت خبرگزاری ایرنا را بر عهده دارد. خبرگزاری ایرنا در جریان استعفا و ابقای مجدد وزیر اطلاعات نیز بر خلاف سایر خبرگزاری‌های رسمی ایران، پس از نامه آیت‌الله خامنه‌ای در مخالفت با استعفای مصلحی اقدم به حذف خبر استعفای وزیر اطلاعات نکرد. 

 

این خبرگزاری حامی دولت، یک روز پس از نامه رهبر جمهوری اسلامی ایران طی خبری اعلام کرد که آیت‌الله علی خامنه‌ای با استعفای حیدر مصلحی مخالفت کرده است، اما ساعتی بعد، این خبر را حذف کرد و خبرهای مربوط به موافقت محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ایران با استعفای حیدر مصلحی از وزارت اطلاعات در صفحه اصلی این خبرگزاری قرار گرفت. 

 

Share this
Share/Save/Bookmark

کار، بخوانید درماندگی و دریوزگی خامنه ای بجایی رسیده که او حالا دیگر خودش باید پاشنه ی نعلینش را بکشد، جا بکشد و برود در تمامی چاپخانه های ولایت و خودش شخصا سانسور کند، گویی حتا خون بر کفان و خون در دهانان سپاه و حتا روزنامه نگاران سرسپرده هم دیگر حرفش را به حتا بقول فرمایش امام زمان ِ زمان علی به پشگل سگی هم نمی خرند. عبید ذکانی ، نقال می کند که شبی پیش نماز را تنگش گرفت و همراهان صدای باد و بروتش همی شنیدند، او گفت که ای ولدان آدم شما جلو روید با فانوس و با چراغ و من از پس می آیم، گویا که اجنه را با من سخنی هست در مجاورت شما نتوانندم گفت، مردم که رندی به غایت معقول امام جماعت را دریافتند، جلوجلو رفتند و امام جماع سرش سبک کرد (یعنی دفع حاجت کرد) و با کمری خم هفت سنگ بر داشت و چنان محکم بر مقعد مالید که خون جاری شد، از جای بر خاست و پای در مدفوع خویش کشید و براه افتاد، همراهان را دریافت آنان چراغ انداختند و گفتند ای حجت خدا ترا چه رسیده، امام جماعت که خود را گه خویش باخته بود، با تعجیل ظاهر شد و گفت که همراه اجنه زعفر جنی بود که باسگش آمده بود و سگ بی حیایی کرد و عورت بر زمین هشت و دفع مدفوع نمود و من برای رضای خدا پای در آن کشیدم تا به شما حجت نشان دهم و تمام کنم که خداوند احد و واحد چگونه گه سگ آدمیان نجس گردانیده و گه سگ زعفر جنی پاک و منزه!! ( نقل از کلیات عبید زاکانی صفعه بیست و دوازده). حالا حکایت رهبری فرزانه ی ماست که پایش را در کار خودش کشید و تازه طلبکار هم هست که باید سرسپردگان آنرا نه تنها از آن زعفر جنی بدانند بلکه باید سرمه کنند و به چشم و گوششان بمالند و همچون عنفیه بالا بکشند و و عطسه کنند و بر جد و آباد رهبری و رهبر کبیر دیگر صلوات و تهیات بفرستند. و حالا خودش دستبکار شده تا کثافات ولایت امر مومنین جهان را کسی نبیند. علی هم صل علی محمد و آل محمد و آل خمینی و آل خامنه ای و آل روحانیون سابقون السابقون و حالیون و المستقبلین.

خد رحمت کند عبید را که چنین نوشته است. من در جوانی در نوشته ای از عبید این مطلب را خوانده بود ولی امروز و با درک به موقع مداد چی از روحانیات و روحیات رهبری و زبان حال ایشان تشخیص بسیار بجایی داده و مطلب بسیار ازرنده ای نوشته. خدا رحمت کند پدران رهبری و مادرش را که چنین معجونی را با همه کدخدا ساخته است در حالی که کدخدیان بسیار بوده اند و کدبانو یکی. و البته اینهمه از باکره ای همچون او بعید نیست که بتواند در لوله ی آزمایشش با مخلوطی از آن همه أی دی ان DNA چنین اعجوبه ای را برای همه ی زمانها و همه ی مکانها بسازد و تحویل اسلام و جهان دهد.

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتویات این فیلد به صورت شخصی نگهداری می شود و در محلی از سایت نمایش داده نمی شود.

نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.

لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.

کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و
منتشر نخواهد شد.

 

لینک به ادیتور زمانه:         

برای عبور از سد فیلترینگ

پرونده ۱۳۹۱ / چشم‌انداز ۱۳۹۲

مشخصات تازه دریافت برنامه های رادیو زمانه  از ماهواره:

ماهواره  :Eutelsat

هفت درجه شرقی

پولاریزاسیون افقی 

سیمبول ریت ۲۲

فرکانس ۱۰۷۲۱مگاهرتز

همیاران ما